3星新廣告串iPhone唔夠S9快 挑機:蘋果唔係手機界未來!

文: Toby Mok
2018.07.19

Samsung同蘋果公司Apple視對方為主要競爭對手是不爭的事實,2者經常在網上互相批評,繼之前Samsung在推出S9的時候,推出一個串蘋果iPhone樣樣功能都不及Samsung的廣告後,近日Samsung又再播放新廣告暗串 iPhone速度慢,一齊睇下廣告講咩。

Samsung最新廣告為時30秒,但短短30秒就串到蘋果公司Apple所出產的 iPhone體無完膚。

廣告場地設定為蘋果的Apple Store, 而且在廣告頭幾秒就有一位在蘋果genius bar任職的技術人員展示出自己的雙手,而雙手則印有ingenius的字樣。

其後鏡頭就出現了一位女顧客,並同職員投訴指 iPhone X並不是最快的電話。

之後genius bar的職員就表示他們知道 iPhone X並不是最快的電話,但認為 iPhone X已經比 iPhone 8快。

之後女顧客就反駁指 iPhone X的下載速度比Samsung Galaxy S9更慢,並表示對此感到失望,因為她以為 iPhone是智能手機的「未來」。

廣告中,職員被問到口啞啞,看來Samsung想証明自己才是智能手機未來的代表。

最佳廣告就彈出:Upgrade to Galaxy的字樣,呼籲大家轉去Samsung的懷抱。

大家又點睇Samsung呢個最新暗串蘋果的廣告?

資料及圖片來源:Samsung US


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!