WhatsApp無限備份不佔位!Google Drive新功能推出

文: Toby Mok
2018.08.26

WhatsApp是我們最常用的即時通訊軟件,每日有過百個訊息也不足為奇,而好多人亦有將WhatsApp對話備份到Google Drive或iCloud 的習慣,但麻煩的是,每次為WhatsApp做備份都會在Google Drive佔有不少空間,令人頭痛。不過最近WhatsAp官方 就表示以後大家將WhatsApp的對話備份到Google Drive將不會佔用任何空間,變相大家可以無限備份!

最近WhatsApp在網上就張貼了告示指與Google Drive方面達成新協議,將決定所有WhatsApp 備份都不會計入Google Drive的雲端硬碟儲存空間入面。

 

而新協議將會在11月12日開始,大家以後就可以經常為WhatsApp備份而且唔怕佔用Google Drive的儲存空間。

Android用家以後換電話備份WhatsApp就更方便啦。

另外,WhatsApp方面亦提示大家超過1年沒有更新過WhatsApp備份的用家,相關的對話記錄將會被刪除。

所以好耐沒有進行過備份的朋友就記得在11月12日前為WhatsApp進行備份,以免失去所有對話記錄。

而WhatsApp官方網頁上面亦張貼備份的程序,大家可以跟住步驟進行備份。

不過是次協議只適用於Android手機,用iPhone的朋友仔就只可以暫時繼續用iCloud做備份啦。

來源:   TNW,Whatsapp,PEXELS

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓