【全民造星】藍奕邦千字文回應Eric Kwok恐同言論:將人踢出衣櫃很邪惡

文: Ling Kwok
2018.09.07

ViuTV節目《全民造星》可謂話題多多!除了一班參賽者之外,評判之一Eric Kwok最近失言,在網上張貼節目相時,問參賽者” Raise ur hand if you are not gay!"(如果你不是同性戀者,請舉手),仲出埋post,引起一時熱議。

受到眾人圍插,Eric Kwok隨即刪除帖子,並且道歉表示自己並非恐同,又解釋當日不只問參賽者這條問題,還有問到「你仲係咪處男?」、「有冇喺Facebooklike?」等問題,希望參賽者學會應對。

今次引起熱議,Eric Kwok自言處理得不好,應該再清楚講明,避免引起誤會。

不過,事件仍未平息。曾經與Eric Kwok合作過的藍奕邦昨晚發表千字文回應Eric Kwok。

因為藍奕邦認為他並非一次失誤,而是慣性以同性戀開玩笑。

藍奕邦更分享往日與Eric Kwok合作的經驗,兩人最初私底下對話,藍奕邦覺得並無不妥;可是當Eric Kwok面對傳媒或他人面前,就會向藍奕邦大開同性戀的玩笑。

這些遭遇在藍奕邦身上發生不只一次,Eric Kwok重覆地開著相同的玩笑,令藍奕邦心裡想:「Eric Kwok係咪好憎我?」甚至覺得被對方欺凌,令他害怕與Eric Kwok合作。

藍奕邦向Eric Kwok問幾條問題,包括:「點解咁關注他人的性取向?」、「點解會認為同性戀的話題很有趣?」又指Eric Kwok將人踢出衣櫃好邪惡,如此行為只會繼續令同性戀依然是禁忌。

公開信內容如下:

圖、來源:藍奕邦Eric Kwok Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓