iOS 12又有漏洞 用家:更新後屏幕質素變差

文: Toby Mok
2018.09.26

最近蘋果就發布了新的作業系統iOS 12,好多媒體都對新的 iOS 作業系統有讚冇彈,指新系統令手機運作更順暢同快速,不過最近就有蘋果用家投訴,更新了iOS 12的系統後,手機屏幕的質素變差,一齊睇下發生咩事。

蘋果公司最近推出iOS 12作業系統,好多更新了的用戶都表示效能、速度等等都有明顯的改善。

不過近日外國媒體Forbes就指,有用戶投訴更新了iOS 12作業系統後,螢幕顯示功能變差的情況。

最近有多個使用iPhone X的蘋果用戶表示,更新了iOS 12後,手機屏幕質素變差,對比色同色彩平衡都與更新前有明顯落差。

而其中一名使用iPhone X的用家就指,在使用iOS 11作業系統時, iPhone X的OLED屏幕運作正常,但怎料更新到iOS 12後,屏幕的畫質就突然變差。

而用家對iOS 12系統的投訴亦充斥在twitter及外國MacRumors 網上論壇上。

有網民更表示更新了iOS 12後,手機屏幕顏色同對比色完全毀掉了iPhone X。

 

而蘋果方面則暫時未有就有關事件表態。

 

所以打算更新iOS的朋友仔要誋清楚先好更新啦。

圖片及資料來源:Apple,Forbes

 

 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓