【轉數快FPS】Payme 轉數快咪撈亂 一文睇哂5大分別

文: Toby Mok
2018.10.03

最近金管局推出了「轉數快」(Faster Payment System,FPS) 的快速支付系統,大家只要在各銀行登記後就可以使用「轉數快」的即時跨行轉帳服務。不過好多人都仲未搞清楚到底轉數快同近年流行的食飯夾錢好幫手pay me 有咩分別,所以今次就為大家整合了「轉數快」同pay me 的5大分別,等大家可以分清楚「轉數快」同pay me 。

推出機構

Pay me 是由匯豐銀行推出的電子錢包手機應用程式,而轉數快則是由金管局推出的跨銀行轉帳系統。

 

使用方法

Pay me是一個電子支付的手機應用程式,需要下載App才可以使用。而「轉數快」則是一個快速支付系統,不是手機應用程式,而用家只需在本身所使用的銀行App或者其他電子錢包中用手機號碼或者電郵地址做登記後就可以使用。

 

使用範圍

「轉數快」支援多個電子錢包,包括:支付寶 、wechat pay、八達通OePay!同 Tap&Go等等。而Pay me 則是其中一款電子錢包應用程式。

 

 

每日過數上限

「轉數快」每日過數上限為$10,000。而Pay me每日轉帳至銀行的上限則為$5,000,滙豐信用卡持有人但未提交身份證人士上限則是$3,000。

 

過數時間

「轉數快」就打通了銀行之間的過數程序,做到即使是跨銀行轉賬,對方都可以即時收到錢。而Pay Me亦有提供轉賬至全港不同銀行的服務,轉賬去滙豐或恒生可以即時過數,但其他銀行就需要2至3個工作天。

 

 資料及圖片來源:匯豐銀行,金管局

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓