【WhatsApp貼圖教學】自製WhatsApp專屬Sticker技巧 4步就整到!

文: Toby Mok
2018.11.08

Whatsapp近日就新增了WhatsApp Stickers的功能,好多人都即刻研究點樣下載或者自製貼圖,成為近排朋友間的熱話。之前就教過大家點樣在App Store或者Google Store下載不同款式的貼圖,不過好多人都覺得上網下載的Stickers不夠特別,想自製貼圖,上次就教了大家點樣利用手機應用程式自製WhatsApp 貼圖,今次就教大家點樣用電腦輕鬆幾步就自製到WhatsApp Stickers!

第1步

首先準備想自製貼圖的圖片,但圖檔必須符合以下規格,包括:圖片呎吋為512x512像素、格式要儲存為PNG檔(最好已去除背景)、每一個檔案的容量不可以多過100KB。

第2步

之後就可以在手機的內存空間中新增一個新的文件夾,再從google drive中下載頭先準備好的圖片,再將圖片移到手機文件夾內。

不過提提大家,儲存的位置一定要在手機內置的記憶體入面,如果儲存了在外置記憶卡中,就有機會用唔到架啦!同埋每個文件夾一次最多只可以放30個圖案,所以大家千祈唔好太貪心。

 

第3步

之後大家可以在Google Store 下載「Personal Stickers for WhatsApp 」手機應用程式,安裝好後程式就會自動掃描到大家手機內的PNG圖檔,然後只要再次打開「Personal Stickers for WhatsApp 」手機應用程式,按下「add」,貼圖就會在WhatsApp 出現啦。



第4步

之段再開WhatsApp按下貼圖圖案就會見到新貼圖架啦!

不過大家留意呢個方法只適用在 Android手機,ios用家可能要等一等啦。

 

圖片來源:pexels

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓