【WhatsApp貼圖教學】仲未玩到WhatsApp貼圖?! 3步教你解決問題

文: Toby Mok
2018.11.10

最近全城熱玩WhatsApp Stickers,每個人茶餘飯後的話題總是關於如何自製或者下載各種WhatsApp貼圖,不過有好多朋友的手機其實仲未有得玩WhatsApp Stickers,只可以睇到貼圖又冇得自己send Stickers。今次就幫大家用3步簡單解決無法使用WhatsApp貼圖的問題。

第1步

如果不能使用貼圖功能的朋友可以先檢查自己所用的WhatsApp版本。

首先在WhatsApp主頁的右上角的按下3點的標誌,按「設定」,再按「幫助」,之後再按「程式資訊」,睇吓自己WhatsApp版本是否 2.18.329 以上。

如果已經是 2.18.329 版本,大家可以試下重新開啟WhatsApp,重啟開後應該就可以見到貼圖功能。

 

第2步

如果不是2.18.329 以上版本可以在 apk 檔案下載新版本WhatsApp。提提大家,手機的規格需要為Android 2.3.3版本以上先可以下載同埋最好在下載前先為WhatsApp備份,咁就不怕遺失資料啦。<按此下載

 

第3步

安裝之後再重開WhatsApp,按下表情符號標誌,下方就會有多一個Stickers圖案,咁就代表新功能可以用啦!

不過這個方法暫時只適用於Android手機,iOS用家可能要等一等啦。

圖片來源:Pexels

 


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓