【WhatsApp貼圖教學】輕鬆搵到WhatsApp貼圖! 6步學識sticker分類大法

文: Toby Mok
2018.12.07

之前就教過大家點用iPhone同android整WhatsApp Stickers,但當WhatsApp Stickers愈來愈多,有時想用一個特定的貼圖可能要搵好耐都搵不到,今次就教大家點樣可以更快搵到自己想用的WhatsApp貼圖,一齊睇吓點樣先可以比較容易搵到想用的貼圖!

1.首先在google store中下載Personal Stickers for WhatsApp

2.首先打開我的檔案,再在「Pictures」新增新的文件夾

3.新增後再在「我的檔案」中按 「WhatsApp」,按「media 」,再按「WhatsApp Stickers」

4.將想分類的貼圖複製到剛才在Picture 新增的文件夾內,並為該類別改名,例如:「Cat」

5.完成後可以打開Personal Stickers for WhatsApp,之後應用程式會自動掃描到已分類的貼圖,按「add」,再按「新增」

6.之後再打開WhatsApp就見到已分好類的貼圖,以後搵想用的Stickers都容易啲啦!

不過呢個暫時方法只適用於Android用家,iPhone用家可能就要再等一等啦。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓