【蘋果iPhone】更新iOS12.1.1後漏洞更多!手機無法上網+冇得顯示通知

文: Toby Mok
2018.12.12

Apple不時都會推出新版本的iOS系統,令用家使用Apple產品時可以更加方便,可惜蘋果最近推出的ios 12.1.1卻被升級完的用家大叫中伏,用家投訴更新後手機不能用4G網絡上網,令一眾果粉叫苦連天,一齊睇吓發生咩事。

近日部分蘋果用家在Apple Support的Twitter專頁上投訴iPhone更新到iOS12.1.1作業系統後有不同類型的漏洞。

最多用家投訴的是更新後,大部分應用程式都不能用4G網絡上網。

例如Twitter,Amazon等應用程式都不能使用,不過有趣的是,有用家表示同Google有關的應用程式例如WhatsApp則沒有這個問題。

另外,亦有人指更新後手機再接收不到應用程式的通知提示。

亦有人指更新後不能用人手設定手機的時間。

iOS 12.1.1的bugs衍生出的問題令用家表示相當頭痛,而蘋果方面暫時未有就有關方面回應,想更新的朋友仔可能要再三思啦。

資料及圖片來源:Twitter@Apple Support,Pexels


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【免費送🎁】DPM點對點®床褥!!!↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓

↓ 仲會幫您度身訂造出最適合的床褥 ↓