【天文現象2019】相隔百年!元宵節撞正「超級滿月」 下次同時出現要等62年

文: Eunice Lam
2019.02.18

2月19日就係農曆正月十五元宵佳節,適逄元宵節,更遇上「超級滿月」的天文現象,據天文台指,今晚11時54分有「超級滿月」現身,係全年最大的滿月!自上世紀以來首次,相隔百年終於再次在同一天相遇,大家記得抬頭睇下又圓又大的月亮啦!

今年會有3次「超級滿月」,而「超級滿月」是適逢月球運行至最接近地球的「近地點」附近,所以看上去月亮直徑會比平時大百分之7左右,所以視覺上月亮會比平時更大。

難得今次元宵節遇上「超級滿月」,錯過了今次就要等到2081年先會再次在元宵節遇上「超級滿月」,唔好錯過啊!

想與家人好友外出賞月的話,要留意天文台的天氣預測,能見度較低,且大致多雲,大家可能要在雲隙間才能賞月。建議到上空不受遮掩的地點欣賞,希望今晚天公造美,大家可以欣賞到。


資料及相片來源:天文台NASA


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓