伯伯為愛妻單膝下跪充當人肉椅子!貼心舉動獲網友讚「真男人」典範

文: 王庭芝
2019.02.20

日前有網友於Facebook群組分享一張令人感動的照片,一對老夫老妻在足球場圍欄外一齊睇人踢波,特別之處是伯伯單膝跪下,右腳成為婆婆的坐椅,令婆婆能夠舒舒服服睇波,不少網友都被伯伯man爆的行為打動,大讚他「真男人」!

這張照片引發熱烈討論,至今已經獲得超過7千個讚好,唔少網友睇到都非常羨慕這對老夫婦,雖然白髮蒼蒼,但歲月沒有把他們的愛磨蝕,有網友慨嘆:「有幾多人能夠做到?」

伯伯單腳下跪,做婆婆坐椅的舉動獲網友大讚係真男人,有網友形容:「真男人無論去到咩年紀都會發出光芒」亦有人留言:「其實男人係『靠得住』的,只是要耐心尋尋覓覓。」

除了伯伯抵讚,婆婆肯陪老伴睇波亦有人欣賞,網友以一句總結:「 一個肯陪你睇波既女人,一個肯用腳比你當櫈坐既男人。」

 

來源:巴打絲打Facebook Club

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓