主動邀請囡囡合照慘食檸檬 森美酸溜溜:係失戀嘅感覺呀!哈哈哈!

文: Ling Kwok
2019.02.25

入行多年的森美,雖然見慣大場面,可是都有招架不住的時候。他日前出席城市青年商會舉辦「兒童飛龍大使」開幕禮,他的女兒曦童剛巧是去年活動得獎者,有份出席活動。身為爸爸的森美,主動邀請女兒合照,誰知慘食檸檬!

父女罕有地同台,於是森美主動邀請女兒合照,誰知女兒怕醜,拒絕上前合照。

事後森美在IG提起這件事,笑言「有失戀的感覺」、「享受過初戀就要付出代價」。

說到尾,現在女大女世界,很多事都要問准她才可以做。就算今次同場出現,女兒都有問過理由,森美回應指是大會請。

森美其後表示女兒現在是青春期,覺得爸爸是大叔,做甚麼行為都被覺得是老土。

就算森美追上潮流,要跟女兒聽Ariana Grande,都會被對方嫌棄。

雖然聽到會有酸溜溜的感覺,但作為父母面對這種情況時,要學會自處。

圖:森美ig

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓