【Apple蘋果】蘋果來年新產品料減價促銷 Apple CEO:將推令人震驚的新產品

文: Toby Mok
2019.03.04

最近一直有消息傳出蘋果將會在3月舉行發布會,之前就已經為大家報導過有5大蘋果產品有機會發布,包括有2019年新款iPhone XS 、iPhone XS Max、iPhone XR、iPad Mini、iPod Touch。而最近外國媒體彭博社就報導指蘋果公司的執行長Tim Cook指Apple將會有令大家有大驚喜的前所未有新產品,一齊睇吓Tim Cook講咩先。

最近Tim Cook就向外國媒體透露自己對蘋果公司的前景持前所未有的樂觀,並指Apple已經決定孤注一擲,準備推出令大家為之震驚的新產品。

Tim Cook聲稱蘋果最終目標是想將MacBook Air電腦的價錢降低。

除此之外,Tim Cook亦表示蘋果公司已製訂一系列有關Apple Watch同AirPods的計劃將會實行,例如會在Apple Watch新增更多健康功能。

另外,外界亦普遍認為蘋果將有機會研發AR眼鏡、及自動駕駛汽車等等。

Tim Cook亦表示蘋果公司正在集中發展其他服務事務並希望提升Apple Watch、 AirPods等產品的銷量。

Tim Cook看來對蘋果公司的未來發展持非常樂觀的態度,仲話會發布令大家震驚的產品,大家又覺得點呢?

資料及圖片來源:Bloomberg,Apple


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓