【DrawYourPika】IG互Tag鬥畫比卡超 盡見網民徒手畫功

文: Ling Kwok
2019.03.22

世界各地偶爾會有Challenge活動,除了早前的「Vans Challenge」測試Vans休閒鞋是否怎掉在地上都是正面朝天外,近日流行一個「Draw Your Pika」活動,在IG tag好友,畫出自己的比卡超,吸引不少圈中名人湊熱鬧。

點解會有「Draw Your Pika」?暫時都未知點解,但就吸引了一大班網民與藝人參與活動。

這個活動可以透過畫比卡超從而大曬畫功,就好似一眾英皇歌手,畫功最好就是阿嬌鍾欣潼,把比卡超畫得有板有眼。

至於Kenny關智斌就被連tag兩次,笑言自己就快畫到喊,因為佢覺得比卡超好難畫。

不過「Draw Your Pika」不一定畫比卡超,講到明讓大家發揮創意,所以阿Sa蔡卓妍大反其道畫Hello Kitty出來。

除此之外,TVB藝人如翟威廉、周志文、、湯洛雯、林宣妤等人都有參加「Draw Your Pika」整體而言,未有邊一個藝人畫得出眾。

最似、最真都應該係林宣妤啦!看來她有咁上下畫功。

所謂高手在民間,在IG找一找「Draw Your Pika」的hashtag,都見到不少網民參加,仿真度高有,黃色一團都有!真係睇到都覺得好搞笑。

圖:IG@關智斌、鍾欣潼、#DrawYourPika

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓