【Apple蘋果】Apple推出iOS12.2新版本 6大更新重點率先睇!

文: Toby Mok
2019.03.27

Apple在早日的蘋果發布會2019完結後就推出了iOS 12.2版本,不少程式上都有更新,新iOS 12.2將會有新增多款Animoji,除此之外新版本的iOS 12.2在語音功能、Apple pay、Apple News+等都有新update,今次就為大家整合了6大蘋果iOS 12.2更新重點,一齊睇吓到底iOS 12.2值不值得更新。

Apple News+

Apple News+ 將新增更多雜誌及報章數量,令用家有更多選擇,另外亦增設編輯推介欄,根據用家喜好為用家介紹適合自己的報章。

 

Animoji 

Animoji 新增了4大動物,包括貓頭鷹、野豬、長頸鹿、鯊魚,適用於iPhone X或以後的手機型號,另外亦支援iPad Pro 12.9吋及 iPad Pro 11吋,更新後,大家可以玩吓。

 

Apple Pay

更新後Apple pay可以用Visa扣帳卡立即轉帳到銀行帳戶

 

Apple Music

更新後Apple Music會在「瀏覽」分頁上顯示更多編輯精選,等用家可以探索新音樂、播放列表等內容。

 

手機語音功能

更新後手機的錄音功能都有所提升,「訊息」中錄音的質素會更高,而手機中的「錄音機」應用程式亦修復了無法為錄音改名的漏洞。

 

Air play

AirPlay亦會新增影片多工處理功能,等大家可以在瀏覽其他應用程式的同時,在手機上播放其他簡短音訊和影片檔案,而不會中斷 AirPlay。

不過其實iOS12.2除了新增了4款animoji及修復大部分漏洞之外並無太多重要更新,大家可以考慮自身需要再下載,按圖睇更新詳情。

資料及圖片來源:Apple,Macworld


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【社群送禮】麒麟一番搾啤酒及禮品套裝!↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓麒麟一番搾啤酒杯/櫻花富士山杯/櫻花玻璃碟↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓