【iPhone傳聞】新iPhone 3鏡頭設計圖再流出 網民:望完即刻唔想買

文: Toby Mok
2019.04.08

之前就有傳聞指Apple iPhone將會推出3鏡頭,而最近再有新手機的概念圖在網上流出,令蘋果新手機將會配備3鏡頭的傳聞愈演愈真,而今次流出的手機概念圖中的3鏡頭與之前的概念圖相同,令iPhone推出三角形排位的3鏡頭設計更令人相信。

最近外國媒體Macrumors就表示在中國微博上流傳疑似屬於新iPhone的手機設計底板,上面清晰顯示左上角有3個圓形洞,相信是鏡頭的位置。

而普遍媒體認為正方形的洞應該為閃光燈及應感位置。

其實早在上年10月蘋果分析師郭明錤就預計2019年的新iPhone將會採用3鏡頭設計,郭明錤續指3鏡頭手機有望在今年新推出的iPhone中出現。

Macrumors 又指3鏡頭可加強手機的放大功能,同時亦可以提升iPhone 在暗光中的表現。

底板的設計與之前流出的概念圖設計相同,令一眾外國媒體認為蘋果推出3鏡頭的設計會採用三角形排位方式。

今次iPhone的底板圖再度流出,令設計的可信性提升,一眾果粉都表示手機毫無設計可言,如果蘋果將來真的推出這個版本的iPhone,大家又點睇先?

 

資料及圖片來源:微博,Macrumors,tom's guide


 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓