【復仇者聯盟4】本地公司包場請員工睇Avengers 良心老闆:保護下屬免被劇透

文: 王庭芝
2019.04.24

全球期待的Marvel Studios電影《復仇者聯盟4:終局之戰》(Avengers: Endgame)今日率先在香港上映,早前預售公開已經掀起一輪撲飛熱,Marvel電影在過去十年儲下大批忠心粉絲,不少人為了先睹為快更不惜捱眼瞓睇最早的上午6點早場,有戲院更表示罕有出現早場全院滿座的景象,亦有本地公司願意在辦公時間包場請員工睇《復4》,可能都令不少Marvel迷羨慕又妒忌!

香港人打工至上,莫講話唔好遲到,如果有老闆肯畀你返工時間走去睇戲,仲有包埋場請你睇,會不會都令大家相當羨慕?有本地公司老闆在《復仇者聯盟4:終局之戰》上映之日已經率先包場,請全公司同事睇戲。

該公司在Facebook幽默表示,此舉不是福利,而是危機應變措施,保護員工們免受「被劇透」風險。

有網友大讚該公司老闆慷慨,仲話好想都有個咁好嘅老闆!

 

來源:FB@UA CinemaFB@CMRS Group

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓