【iPhone傳聞】傳iPhone將新增耳紋開鎖功能 網民:不如用埋條脷解鎖

文: Toby Mok
2019.05.06

最近有不少關於2019年新iPhone 的傳聞流出,指蘋果手機新推出的iPhone將會採用3鏡頭,但鏡頭的擺位設計就令人為之側目,而最近就有外國媒體表示新iPhone將會有更多的更新,例如Touch ID有機會新增以耳紋開鎖,一齊睇吓發生咩事。

之前一直都有大量新iPhone 3鏡頭的概念圖流出,不過一眾果粉對於新iPhone的設計似乎不太受落。

所以有傳蘋果就努力增加新功能以重奪果粉對新蘋果的信心。

最近就有外國媒體流出新的蘋果專利概念圖,新iPhone有機會重新支援touch ID功能。

由概念圖可見,touch ID除了可在home鍵偵測到指紋外,手機屏幕亦有機會可以探測到指紋,從而解鎖。

除此之外,外國媒體cnet亦透露,蘋果有機會新增用耳仔來解鎖,因為耳紋同指紋一樣是獨一無二,所以不但為用家提供多一個解鎖方法,亦可進一步加強手機的保安。

不過部分網民就認為此功能作用不大,希望蘋果可以專心改善手機鏡頭的設計。

不過一切消息都要等蘋果再凌確認,希望到時新出的iPhone除了可以改善鏡頭排位外,仲可以有其他更有用的新功能啦。

資料及圖片來源:cnet,apple,Pexles

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!