【iPhone傳聞】傳iPhone更新室內導航功能 商場/地下停車場/機場都用到

文: Toby Mok
2019.05.08

相信不少路痴出街都會使用地圖導航到達目的地,不過有時路線要經過室內或者在室內尋找店舖時地圖導航就無法帶路,而最近蘋果著名分析師郭明錤再度發表報告,透露Apple未來新計劃,他表示蘋果正在改良Apple map的室內導航系統,以後一眾iPhone用家就算在室內都不會迷路,一齊睇吓詳情!

最近蘋果分析師郭明錤就表示Apple將會研究新科技可以允許iPhone用家可在室內導航,幫用家搵到想要的店舖。

其實早在iOS 11推出時蘋果已有室內導航功能,不過因為技術尚未成熟,所以未能準確定位用家位置再導航。

而分析師指蘋果將改用超寬頻技術,原理與GPS相似,但準確性更高,系統可以準確地指出每4英寸的位置。

郭明錤續指,新功能有望可擴展至商場、機場、地下層、大型體育館等室內地方使用。

有傳蘋果推出此功能是希望可以在室內導航方面更勝Google map一籌,吸納更多用家。

大家又點睇呢?

資料及圖片來源:iDropnews,google map

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓