WhatsApp落實廣告推行日期 以後要被迫睇傳銷訊息!

文: Toby Mok
2019.05.24

之前WhatsApp方面就已經有透露過將會在應用程式中加入廣告,不過官方一直都未正式確實推出日期,而最近就有網民發布了在荷蘭舉行的Facebook市場推廣大會的圖片,落實WhatsApp 將在明年加入廣告欄。

自從Facebook收購了WhatsApp之後就多次作出改革。

而早在之前外國媒體指出WhatsApp將會在應用程式中加入廣告,而WhatsApp的發言人早前亦証實了此傳聞,不過一直也不知確實時間。

而最近就有網民在twitter發布了有關荷蘭舉行的Facebook市場推廣大會內容,圖片清楚顯示WhatsApp將在2020加入廣告,並展示廣告的位置。

如上圖大家所見,廣告將會加入到WhatsApp的動態訊息中,大家在看其他用家的WhatsApp動態時就會有機會突然彈出廣告。

大家又會不會因為WhatsApp加入廣告而轉用其他即時通訊軟件呢?

資料及圖片來源:twitter,WhatsApp,pexels,techradar

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓