【懿想得到】黎諾懿惡搞陳偉霆手錶廣告 展招牌笑容/曬神級國語宣傳新節目

2019.06.24

之前黎諾懿在拍攝節目《如果這樣生活》大騷神級普通話,引起一眾網民熱議。不過黎諾懿並沒有介意被指普通話很普通,反而趁節目《懿想得到》即將開播之際,拍攝了一個普通話版本的宣傳片,更大玩早前陳偉霆的手錶廣告,令人失笑。

黎諾懿上星期在IG上載了節目《懿想得到》的宣傳片,片段以黑白形式呈現,而黎諾懿就對著鏡頭獨白,與早前陳偉霆的CHANEL手錶廣告同出一轍。


他指自己之前答應了會拍一個「普通」話版的宣傳片,現在就履行承諾。黎諾懿擔心一眾網友可能「聽唔明睇唔明」,於是窩心地提示宣傳片有字幕,更表示節目會於7月1日播出。

許多網民看完片段都表示忍俊不禁,不少圈中好友紛紛留言,湯洛雯大嘆「我睇左啲咩」,劉佩玥就表示「好彩有字幕」。

早前TVB藝人黃建東亦將這個廣告進行二次創作,模仿陳偉霆之餘更大玩中英夾雜,一句「I叮(ding)my lunch box」令不少網友大笑。



來源:IG@黎諾懿


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓