肥媽否認撐警高呼唔想移民 心痛爆喊:我真係唔想走,嗚嗚嗚!

文: Ling Kwok
2019.07.23

藝人肥媽(Maria Cordero)早前出席「守護香港行動」,並擔任司儀。及後元朗西鐵站有白衫人士圍毆市民,造成多人流血事件,引起全城關注。有傳媒其後致電有關元朗的流血事件。肥媽聽到電話即爆喊,一度需要冷靜。她表示自己家庭有兩邊立場的人,聲稱自己沒有偏幫任何一邊。

肥媽(Maria Cordero)講到自己屋企有兩邊立場的人,自己沒有撐任何一方,她問:「點解要將成個東方之珠打爛佢呀,嗚嗚嗚!點算呀?點收科呀?唔知點算!」

自言因為這樣要看心理醫生,多次講到「我頂唔順,我真係頂唔順。」又話「你打我,我打你,好辛苦。」

後來她再講到有留意元朗事件的新聞,覺得好心痛,再激得十分激動,希望特首林鄭月娥出來解決,又謂:「你哋啲大人出嚟講吓嘢啦,我六年班未畢業真係唔識,你哋讀得書多、咁大職位嘅人,可唔可以多啲人出嚟講吓嘢呢?」

她指家人有叫她離開香港,但她:「唔想走,唔想移民,唔想離開香港!」她最後又苦苦哀求政府:「出嚟搞番好個香港啦,嗚嗚嗚!」

圖:肥媽微博

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓