柳俊江首度展示傷勢大講黑色幽默 網民見傷痕累累感到心痛

文: Ling Kwok
2019.07.24

前TVB新聞主播柳俊江在7月21日在元朗西鐵站被白衫人士毆打至血流滿面,據知頭部縫了8針。原來除了頭部受傷之外,柳俊江身上還有多處傷痕,他在FB上載自己背部,見到背上有多個藤條痕,畫面相當震撼。

柳俊江被毆打後,在Facebook報平安,並自言因為有「一家大細」才要勇敢守護香港。

其後又出言表示擔心市民在其後的行動有機會受傷,叫大眾好好保護自己,直言:「香港人,一個都不能少。」

直到今日(24日),他再更新Facebook,首度展示自己傷勢,更大講黑色幽默:「個個講全民健身,我最想強調:鍛鍊背肌的重要性。Build-in 護甲最重要。#我想講其實唔係好痛#但都係練腳第一 #笑下啦香港人」

 

 

雖然是個玩笑,但情況令人心痛,不少網民留言表示柳俊江要好好保重,祝福他早日康復。

 

 

圖:柳俊江fb

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓