疑暗諷鄒凱光賣貴衫牟利 Youtuber大J送500件白Tee:錢無咗可以再搵過

文: Ling Kwok
2019.08.01

香港著名Youtuber大J日前在個人Facebook更新,表示自己有賣T-shirt。而他疑有所指地講到「有藝人推出T-shirt發財」,所以今次決定將T-shirt送給有需要人士,引起網民猜測他是在諷刺鄒凱光以貴價T-SHIRT發財。

鄒凱光早前在Facebook表示推出自家設計的黑色T,上面更印有「Be Water Stay Here」等口號,售價$299。

可是產品推出後,有網民表示灘叔這種時勢還走牟利,趁機賺錢實在是不道德。而香港著名YoutuberJ就在Facebook講到:「近日有藝人推出T-Shirt走出嚟發財,賣到成$299一件,厲害厲害。我自己都有賣T恤,不過冇乜宣傳過所以冇乜人知。下次邊度有好多人做完運動流晒汗,返屋企之前要換衫嘅,我會將呢啲T-shirt放喺就近嘅地鐵站,大家隨便取用。你鍾意換衫又得,抹汗又得隨便你。數量唔係好多,得400~500件姐,用得着就攞去啦。」

雖然大J沒有指明是誰,但他此舉得到不少網民讚好:「真窩心,好人有好報。」、「本身唔係好like 你,但近期真心堅,Salute

J後來回覆:「一次回答有關錢既問題:我既成本唔多,幾百件T只係萬零蚊。錢無左可以再揾過。後生仔付出既比我多100倍,1000倍,佢地嘅付出唔能夠用錢黎衡量。」

圖:大J Facebook

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓