警方記者會欲多次發言被阻止自覺被針對 利君雅爆seed:點解得我冇得問問題呀

文: Ling Kwok
2019.08.06

香港行政長官林鄭月娥於昨日(8月5日)召開記者會,並宣布將於每日警方都會有記者會。而今日警方開記者會時,引來香港電台記者利君雅不滿,因為警方似是多次避答她的問題,讓她自覺被針對。

警方今日召開近一小時記者會,香港電台記者利君雅都有在場,可是她多次提出問題後,警察公共關係科總警司謝振中未有正面回應。

而有線電視發問後,謝振中未有答出重點,於是利君雅再發言追問,可是被阻止,利君雅於是回應:「我只係follow佢嘅問題,未答到問題我再追問落去。」她情緒開始激動。

後來利君雅再問一連串問題關於7月22日白衣人襲擊事件,警方為何遲遲未有到場,惟警方未有詳細交代,再令利君雅不滿警方未有正面回答。

後來利君雅再發表問題被阻止,利君雅指出自己被針對:「點解唔畀我問問題呀?得我一個係唔畀問…」警方則表達稍後再回應,幸得有其他行家幫利君雅發問。

後來利君雅再表示:「佢哋(警方)迴避兩個月啦,有好多問題需要回應,可唔可以再畀多啲時間我哋?」直到最後,警方離開。利君雅對於警方未有確實回答問題感到不滿,直指對方:「冇口齒,又話會答問題。」可見她十分憤怒。

來源:香港電台

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓