【解決師】王浩信唐詩詠外有搶鏡新演員 Youtuber女神初拍劇首次拍劇做學生

文: Ling Kwok
2019.10.17

TVB台慶劇《解決師》現正熱播,其演員陣容都相當強勁,集合了視帝視后王浩信及唐詩詠。除此之外,還任用了大量新世代演員。其中有一位新演員令觀眾感到驚喜,就是Youtuber熊仔頭的女主角林映蔚(阿Bie)。

如果有留意YouTuber「熊仔頭」的觀眾,相信記得「熊仔頭」女神林映蔚(阿Bie)。而她出現在TVB台慶劇《解決師》,並且飾演了中學生,令一眾網民都感到驚喜。

26歲阿Bie在讀書時期已經有做拍攝工作,期後大學畢業後就做地產經理,一做便做了兩年。因為她過去曾擔住拍攝廣告、網上短片工作,累積了一定經驗,也激發了她毅然辭去地產經理工作,實現做演員的夢想,得到出演《解決師》的機會。而她未來有意嘗試更多角色,相信日後都會見到阿bie的演出。

圖:IG@林映蔚

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓