孫慧雪感慨經常被問是否用舊相呃Like 大曬性感照撰千字文反擊

2019.10.25

37歲的孫慧雪(雪雪)已為人母,但身材及外表仍保養得宜,不時在網上分享性感照。不過她就表示自己經常會聽到「你啱啱po嗰啲相係你啲舊相來㗎?未生B前影㗎嘛?」之類的問題,於是她撰寫長文為自己平反,同時鼓勵一眾女性。

孫慧雪指自己經常會聽到別人問自己是否用以前未生BB之前的照片呃Like,不過她表示這些都是新照片。同時,她又指自己會聽到類似看不出她37歲及肥B不肥人的說話。對此,孫慧雪表示自己的小朋友38週出世重9磅,自己亦重達160磅。

她強調「女人要keep一定Keep到!」,同時透露有不少人喜歡找她討論生仔經:「我最常聽到,就係有人話,真係好擔心keep唔到、會肥、會盤骨大、胸部會變型……仲聽到有人話大肚時諗住剩係食菜,因為怕肥!」

她勸告各位準媽媽千萬不要因此而減少攝取食物,因為胎中嬰兒需要發育,在孕期時更加需要吸收多種營養,養好身子,生完再慢慢管理身材。最後,她更鼓勵一眾準媽媽:「我都年紀唔細,仲有幾年都4字頭,我都keep到!你都一定keep到!一齊加油」。

來源:IG@孫慧雪

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓