【牛下女高音】黃心穎語出驚人「我點錯我都一定唔會搞人老公」網民感諷刺

2019.10.28

TVB劇集《牛下女高音》本來因黃心穎與許志安的偷食事件而被束之高閣,不過臨時解封成為台慶劇。黃心穎在劇中飾演「雪兒」,隨著劇情發展,「雪兒」曾哭訴「仲有邊個會俾機會我改過?」,與現實不謀而合,被指是神預言。最新的預告中,黃心穎語出驚人,被網民指對白精警。

在《牛下女高音》最新預告中,雪兒(黃心穎飾)激動地向靜怡(龔慈恩飾)表示:「我知我成日做錯嘢又做得唔好,但我點錯都我一定唔會搞人老公!」。

現實中,黃心穎早前被踢爆與鄭秀文老公許志安偷情,令形象大插水,演藝事業一鋪清袋。這句對白從她口中講出,不少網民都覺得十分諷刺:「唔會搞人老公 啲對白咁精警嘅」,「劇入面可能唔會,但現實就....」。

之前雪兒曾向Nam(張振朗飾)哭訴:「仲有邊個會俾機會我改過?」,被網民指其劇中對白與現實不謀而合。


用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓