Caviar 18K黃金AirPods Pro售53萬!網民驚歎價錢直逼首期

2019.11.19

Apple上月新推出的無綫耳機AirPods Pro受不少果粉歡迎,多個品牌都爭相推出保護套等產品,而最近更有俄羅斯奢華配件品牌 Caviar,更推出全新設計的18K黃金定制版AirPods Pro,單個售價更要53 萬,不少網民都覺得相當奢侈,更直言售價直逼首期!

Caviar推出的18K黃金AirPods Pro,由外到耳機都採用了 18K 黃金打造,保護面亦印有Caviar 標誌,同樣使用H1晶片,配備降噪功能,可連續使用4.5 小時。

 

18K黃金AirPods Pro的價格不菲,售價為$67620 美元(約港幣 53萬元),因限量推出的緣故經已完售,但官網上亦有其他訂制款式推出。

來源:Caviar 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓