準媽媽陀住個B排隊等小巴回家 排隊男士一個舉動令孕婦倍感窩心

2019.12.20

古語有云:「勿以惡小而為之,勿以善小而不為」,一個小小的善意舉動,可以令人倍感窩心。最近,屯門有位孕婦在放工時間排隊等小巴回家,排在她前面的男士將最後一個座位讓給了她,令這位準媽媽十分感激男士的貼心舉動。

這位準媽媽事後向FB專頁「屯門好生活 Tuen Mun Good Life」投稿,透過該方式向男士表達謝意。她指自己在下午6點放工時間排隊等小巴,等了約10分鐘才有小巴。排在她前面的男士上車之後,司機豎起一隻手指,示意只剩下最後一個位。最後該名男士決定先讓孕婦上車,自己下車再等下一架小巴。

不少網民大讚男士的讓位舉動貼心,表示「你小小嘅幫助,係需要嘅人大大嘅幫助」。

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓