【新冠肺炎】貪方便用噴霧式消毒劑未必有效?化學博士推介平靚正防疫方法

文: Ling Kwok
2020.01.22

武漢肺炎疫情持續,而且有擴散的跡象,市民應該要提高個人衛生意識,戴口罩與勤洗手是必不可少的習慣。除此之外,化學博士K Kwong推介大家使用酒精搓手液或紙巾等產品殺菌消毒。

K Kwong日前在Facebook專頁發文,他表示:「有水喉水我用水喉水加番梘,冇番梘都用水喉水沖,冇水我用酒精紙巾,$20~50 100塊。」也是防疫的好方法。

他指酒精紙巾價錢便宜,是「平、靚、正」之稱,雖然酒精都有不足之處,就是洗去皮膚上的油分,導致使用後雙手變得乾燥,加上酒精味道不是人人都愛,但是今次武漢肺炎「係死得人」,所以都要使用。此外,K Kwong不太建議大家貪方便,使用一些噴霧式消毒劑,最好都是用回酒精紙巾(70%異丙醇)。

圖:FB@K Kwong

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【免費送🎁】SPY x Family藍牙音箱!↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓

↓仲有兩款模型~ FANS必收藏😍↓