【新冠肺炎】HKTVMall望設香港口罩生產線!材料Filter到貨可製造100萬個口罩

文: Eunice Lam
2020.02.12

武漢肺炎疫情持續,香港口罩供不應求,網購平台HKTVmall日前就分享老闆王維基特意飛到台灣與多間供應商見面,希望可以找到生產口罩的機器和原材料,在香港設立本地的口罩生產線。繼成功購入製造口罩的機器後,今日(12日)再有重大進展!HKTVMall表示指口罩製造中最重要的材料filter已經到貨,足夠整超過一百萬個口罩,距離香港製造口罩又行近一大步!

HKTVMall在Facebook專頁中指出一個口罩有三層構造,外層係防水不織布,阻隔飛沫同大粒粉塵;裡面嗰層係另一種比較柔軟嘅不織布,吸水並令面部皮膚更舒適。而最重要亦係最難訂嘅係中間嗰層 Filter,作為屏障阻擋病菌。

繼王維基在台灣成功購入口罩機後,HKTVMall表示口罩製造中最重要的材料filter已經到貨,足夠整超過一百萬個口罩,距離香港製造口罩又行近一大步。 

來源:HKTVmall

緊貼最新疫情消息

最新疫情消息

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓