宋熙年名牌手袋幾乎全部老公送 陳智燊愛買Chanel畀老婆:掛住佢就買禮物畀佢

文: Ling Kwok
2020.03.04

宋熙年與老公陳智燊經常在兩人的Youtube Channel分享兩人得意趣事,彼此的互動十分甜蜜,令網民十分羨慕。早前他們分享了宋熙年所多個收藏已久的Chanel手袋,五個手袋只有一個自己買,因為其他都有老公送!真係夠晒閃!

Sarah的第一個Chanel是經典款2.55的黑色小羊皮袋,價值兩萬多元,當時宋熙年坦言手袋是她三個月租金,所以想了一年才買。事後陳智燊聽到後,馬上付錢當是生日禮物送給她。

之後的手袋背後的意義更加甜,因為陳智燊只會Chanel這個牌子,所以有一次試過出trip工作,太想念女友而萌生送禮念頭,一買又是Chanel袋!

搞到宋熙年分享中途都講到大部分名牌手袋都由老公送,而她笑言:「啲手袋都係佢自願買畀我,我次次都諗住自己買,佢有一個弱點,就係見到我好鍾意一樣嘢,或者佢見到覺得好靚,又會覺得我好鍾意嘅嘢,就會好想買畀我,係我成日叫佢唔好買,我唔需要咁多。」Jason說:「我有一鋪洗錢癮,買禮物開心嘛,送畀老婆又好,朋友又好,兄弟姊妹又好,當然老婆嘅位置係排得好前啦,買禮物係一件好幸福嘅事。」Sarah聽到不禁講一句:「死啦,啲男士會唔會好想打你㗎!」

其實宋熙年擁有的手袋不只是片段所講,有一部分袋已轉贈給媽媽及妹妹,當然那些袋本來都是老公送的!

來源: 陳智燊宋熙年Youtube

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓