別將病毒帶回家 入屋要做齊5件事

文: PM
2020.03.11

無論有無疫症,其實平日都要注重衞生。外出後返家,身上難免有好多細菌和病毒,不想將病毒帶返家,就要記得以下5件事。
 

1.      鞋底是沾染病毒的高危位置,平時要於門口地氈噴灑消毒劑,回家前在地氈上擦兩擦,消毒鞋底,杜絕將病毒帶入屋。

2.      收納好自己的鞋,避免接觸家中地面,最好放於鞋架上。

3.      回家後即時更換衣物,外套掛於通風的位置,或以蒸氣熨機清潔消毒衣物。

4.      每日出入都會觸摸門柄,它正是細菌的温床,記得每日消毒門柄。

5.      眼鏡的鏡片可能沾滿病毒及飛沫,手提電話更加是細菌的重災區。回家後一定要徹底清潔消毒用過的隨身物品。

#港抗疫 #武漢肺炎 #抗疫 #家居清潔 #家居

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓