傳譚凱琪因懷孕臨時辭演《BB大晒》 由「最索人妻」陳自瑤頂替出演

2020.03.19

39歲譚凱琪Zoie早前宣布與圈外男友莊日宇Enrico結束8年愛情長跑,正式拉埋天窗。雖然被指嫁入豪門做幸福少奶奶,但譚凱琪就表示仍然會繼續發展自己的演藝事業。最近,本來已經接下兩套劇集的譚凱琪臨時辭演。

譚凱琪原本手握2套劇集,不過最近臨時推掉了劇集,當中包括已經試過造型的《BB大晒》。據悉,有幕後工作人員透露她以身體狀況為由辭演,令外界紛紛猜測她有喜。譚凱琪接受傳媒訪問時,表示自己是因為家事而辭演,向公司請了幾個月假。

譚凱琪辭演,其在《BB大晒》的角色改由「最索人妻」陳自瑤出演,在劇中與張穎康飾演一對夫妻。她表示自己不知道Zoie辭演原因,同時希望自己能做好角色。

圖:WEIBO@吳岱融、IG@譚凱琪陳自瑤

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓