38萬裝修212呎廚房冇位擺熱水壺 網民笑智能家居不切實際:咁細行兩步開到電掣

文: Ling Kwok
2020.03.24

77台「香港開電視」中的節目《夠細奇則》,其中一集講到212呎有38年樓齡的深水埗單位。業主為了趕上潮流,於是豪花38萬打造智能家居,不過就被嘉賓主持及網民不看好,到底點解?

由於這是212呎小型單位,所以多數設計師都會多訂造一些櫃子增加儲物空間,可是嘉賓主持周浚偉卻認為儲物空間仍然太少,光是放冬天衫都不夠。

另一方面,廚房是開放式,整個廚房只有洗手盆及電磁爐,連擺放水壺的位置都沒有,而且又沒有桌子,是其中一個敗筆。 

除此之外,牆身雖有凹凸牆設計,而且頗有設計感,可是因為表面不平的關係,所以難似放東西靠牆,同時又不能鑽牆加層板,因為怕會弄壞,變相浪費了空間。

還有一個敗筆,就是鞋櫃聲稱可以放20-30對鞋,但一打開鞋櫃只得半格,所以只能橫放,甚不實用。

既然是智能家居,又有嵌入式燈掣,又有聲控家居等,但這些設計都被網民表示不實用,直言:「咁細行兩步都開到電制啦..仲洗乜用智能家居」、「屋細就實用簡單為主啦」

來源:香港開電視

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!