【法證先鋒IV】Dr.Man傷心欲絕為秋姐解剖 李施嬅由爆喊到忍淚演技獲網民激讚

2020.03.26

TVB劇集《法證先鋒IV》播至尾聲,劇情漸趨緊張。在最新一集,與Dr.Man(李施嬅飾)情同家人的秋姐(謝雪心飾)被殺。傷心欲絕的Dr.Man強忍悲痛,親自為秋姐解剖,驗屍一幕令不少觀眾直言感到心酸,更大讚李施嬅演技相當出色,令人歎為觀止。

李秋(謝雪心飾)在最新一集遇害,與李秋感情深厚的Dr.Man(李施嬅飾)接報到場。得悉秋姐離世噩耗,Dr.Man難以置信,眼眶逐漸變紅。

為了還秋姐一個公道,Dr.Man親自為秋姐解剖屍體。

她神色哀傷地走入解剖室,不由自主地回想起與秋姐相處的點點滴滴,忍不住當場爆喊。

堅強的她決心要為秋姐找出兇手,於是強忍淚水,冷靜專業地驗屍。

不少觀眾都直言該幕令人感到心酸,認為李施嬅演技出色,將痛失至親的情緒有層次地演繹出來。有劇迷留言指自己睇劇時忍不住跟著Dr.Man一齊哭,大讚她演技出色:「唔開心去喊嘅情緒係慢慢咁變得激動 而眼淚係好自然咁流落嚟 唔會誇張或者Over 唔係特登逼啲眼淚出嚟」,又認為她絕對值得拎視后,演出令人歎為觀止。

李施嬅亦表示自己收到不少留言「都係話尋晚睇法證睇到喊」,指自己亦十分感動,同時多謝觀眾的支持:「謝謝又再給我源動力」。


來源:《法證先鋒IV》、IG@李施嬅

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓ 【您去玩我找數】勁送$1000旅行資助金💰↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓ 領取資助金,用$0去玩不是夢~↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓