揀男友唔好搵太靚仔 !研究:另一半冇咁靚仔感情生活更美滿

文: Ling Kwok
2020.03.28

研究叫女士們唔好搵個太靚仔嘅另一半?美國健體雜誌《Body Image》在 2017 年期刊刊登了一項研究,講到選個醜的另一半作為結婚對象的好處,竟然關係到女士們的終身幸福,讓人大感有趣。

美國的Florida State University和Southern Methodist University共同針對女性節食問題進開了一連串的研究,意外發現女性的節食問題與感情關係有重大關係。

研究分析了過百對年齡介乎20歲至30歲的新婚夫婦。參與者在事前需要拍下全身照,而研究人員會跟據外貌和體形評分,更對參與者們做了關於節食、外表和相處的問卷調查。

得出結果所示,長相高分的丈夫容易增加妻子的減肥動機,而生得靚的妻子則讓婚姻生活更美滿。

研究解釋,如果丈夫外表靚仔,為免有人搭上丈夫,會令妻子有減肥意欲,提升自己外形增加個人競爭力。研究人員Tania Reynolds解釋:「如果妻子的外表不是特別出眾,影響會更大。」

相反,如果丈夫沒那麽有吸引力,夫妻關係竟然可以美滿與長久。因為當男性能夠與靚女結婚時,他們會覺得自己「好彩」。有不少的丈夫會因為知道自己的「不足」,就會以各種貼心的舉動,例如做家務、送禮物等等的方式彌補,更願意取悅、疼愛及報答老婆。聽落,係咪好唔錯呢?

來源:Florida State University News

圖:IG@王祖藍、黃翠如、楊怡、張寶兒

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓