【網上教學平台】3大網上學習+證書課程 上網學Google課程免費獲資歷認證

文: Toby Mok
2020.04.04

近日新冠肺炎疫情持續蔓延,好多人放假都選擇留在家中休息,以免因外出而感染新冠肺炎。除了煲劇外,想假期過得更充實的話可以到網上學習平台參加網上學習課程好好增值自己。今次就為大家介紹3大網上學習班及證書課程。

1.Bobbi Brown

化妝品牌Bobbi Brown網頁及YouTube上有不少化妝教學影片,影片由專業化妝師所教導,適合各位化妝新手跟住學,按下圖睇有咩化妝教學。

按此睇網頁教學><按此睇YouTube教學

2.Linkedin Learning

Linkedin Learning提供不同種類的網上學習班,例如商業類、科技類、創作類及證書課程。大家可以透過平台學習剪片、製作動畫、人力資源訓練等職場所需技巧。完成課程後仲可以在自己LinkedIn帳號作記錄,增加自己被聘請的機會,即睇課程種類。 

商業範疇

科技範疇
創作範疇
證書課程

按此睇課程詳情

3.Google Digital Garage

其實Google亦設有網上學習平台,平台提供一系列免費的教學內容,幫助大家拓展業務或為職場作好準備。大家可以因應個人需求選擇不同主題,或直接深入學習整個課程,部分課程完成後更可以獲得資歷認證添。不過以不同語言授教的課程數量會有所不同,大家記得按自己需要選擇啦,按下圖睇課程種類。

 <按此睇課程詳情

資料及圖片來源:Linkedin LearningGoogle Digital Garage 、Bobbi Brown

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!