鄭中基重提《美女廚房》不為人知的事 曾搞喊日本女藝人 11年後道歉

文: Ling Kwok
2020.04.03

鄭中基(Ronald)一年前開立了Youtube頻道《機動電視台RTV》,用來分享生活點滴。近日因為疫情關係,出街都要帶口罩,這樣令他回想起11年前拍攝《美女廚房》時戴口罩食美女煮的菜式的趣事。

鄭中基回想起11年前拍攝《美女廚房》,他提起當年日本名模椋名凜炮製的臭豆辣椒蝦及喇沙米粉,講起一件趣事,表示:「因為我唔食冬菇同蝦醬,次次都會同參賽者講明,點知佢日本人,聽唔明我講嘢。佢落咗成嚿蝦膏,成碟嘢就好似沼澤撈出嚟嘅不明物體,灰灰綠綠,好臭。但一定要試食,我只好隔住口罩食。」

原來這件事有後續,就是節目錄影之後,鄭中基覺得不好意思,覺得自己說話有點過份,便想向椋名凜道歉,可惜她離開了錄影廠:「諗住搵佢道歉,當時嘅批評太過苟刻,點知佢已經走咗,喊住咁走咗,原來嗰日係佢生日,所以好對唔住,隔咗咁多年先同你講,對唔住!」 

不過,有網民笑言椋名凜正因當年在《美女廚房》受打擊,2010年與職業車手高村直樹結婚後,為了讓5個孩子有啖好食,立定決心進修廚藝,如今已是真正的美女廚神。


圖: IG@椋名凜 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓