5大簡易免費食譜app推薦! 氣炸鍋美食/家常菜/甜品/日式/西式料理

文: Toby Mok
2020.04.18

近日不少人放假都會留在家中與家人或情人玩玩煮飯仔,嫌成日要上網搵不同美食的食譜太麻煩?今次就為大家推介5個免費簡易食譜app,應用程式內有齊家常菜、西式料理、日式料理、甜品,更有近年大熱的氣炸鍋料理食譜添!食譜尚算簡單易學,適合一眾入廚新手,即睇2020年簡易食譜app推介。

1.Jamie Oliver Recipes 

應用程式記錄了多款Jamie Oliver的經典食譜,包括簡易美食、豐盛菜式、小食等都有,大家可以跟英國名廚學煮餸,按下圖睇部分食譜按此下載>

2.飛利浦Airfryer - 健康美味的食譜

飛利浦推出超過200道健康氣炸鍋食譜。App內更有圖片式教學、教學影片及食用訣竅與技巧分享給用家,簡單易學各種氣炸鍋美食。不過提提大家,食譜以飛利浦氣炸鍋為標準,不同品牌的氣炸鍋所需的煮食溫度及時間或會有所不同,按下圖睇部分食譜。按此下載><Android 按此下載>

3.營廚雜誌: 有營食譜

營廚本身為一本雜誌,主要推廣健康飲食。營廚應用程式亦以宣揚健康飲食為目標,app內提供超過200款「有『營』菜式」。 除此之外,食譜app亦有提供營養師的健康飲食貼士以及由「有『營』食肆」廚師們創作的「有『營』菜式」食譜,適合一眾注重健康的朋友,按下圖睇部分食譜。按此下載><Android 按此下載>

蔬菜類食譜

應用程式有介紹多款深受歡迎的美食,例如壽喜燒、烤魚、生菜包等等,按下圖睇部分食譜。

海產類

海產類有提供泰式明爐魚、大蝦沙律、三文魚反卷壽司等食譜,按下圖睇部分食譜。

肉類

蘋果牛柳粒、獅子頭、洋蔥豬排等熱門美食都記載於app內,按下圖睇部分食譜。

小吃

千層酥角、墨西哥卷、蘋果藍莓批等甜品及小食都有,按下圖睇部分食譜。

4.Tasty

Tasty除了有葷食食譜外,亦有提供多款素食食譜。大家更可以簡易程度、所需時間、美食種類等條件去搜尋適合的食譜,使用方便,按下圖睇部分食譜。按此下載><Android 按此下載> 

甜品類
app內提供多款人氣甜點的製法,包括布朗尼蛋糕、芝士蛋糕朱古力、香蕉雪糕朱古力等等,各位甜品記得唔好錯過!按下圖睇部分食譜。

燒烤類
另外,大家亦可以學整水牛城雞翼、芝士漢堡洋蔥圈等燒烤類美食,按下圖睇部分食譜。
5.Cookpad
Cookpad內提供不同國家的料理美食,西式食譜、中式食譜、日式料理或台灣菜通通都有!更有適合入廚新手的超簡單食譜,包括素食食譜、家常菜、電鍋菜單、懶人食譜、蛋糕甜點等都可以搵到,按下圖睇部分食譜。按此下載><Android 按此下載>
資料及圖片來源:Google Play 、App Store

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓