19年落選港姐蔡嘉欣曬行山相稱「感謝疫情」 惹網民不滿:Like唔係咁呃的吧?

2020.04.21

在2019年參選港姐的蔡嘉欣,賽後獲無綫簽約成為旗下藝人。雖然她三甲不入,但加入TVB不久後就獲得工作機會,例如率先主持綜藝節目如《姊妹淘》。不過,最近她在網上分享行山相,其配文就惹來網民不滿。

蔡嘉欣日前在IG分享行山相,運動背心加緊身褲的配搭十分養眼。不過,她的配文就引起部分網民不滿。

蔡嘉欣撰文表示「感謝疫情 喚醒了我們家沉睡多年的運動基因 咁多年黎(嚟)從未同屋企人行過山」,又指「為了響應政府的限聚令 我地(哋)5人家庭 每次只能4人出動」。

有網民表示不能理解為何要感謝疫情:「死左(咗)甘(咁)多人,仲要感謝呢個疫情?就系(係)因為喚醒你做運動??Like唔系(係)甘(咁)呃的吧」,有人同樣表示「感謝疫情」四字不妥,因為「疫情死左(咗)好多人」,有網友就認為蔡嘉欣作為一個公眾人物,要小心用詞。

而蔡嘉欣就回覆網民指自己選擇寫感謝疫情並不是看輕疫情嚴重性的意思:「只是想表達 在艱難的疫情下 我們還是可以找到值得感謝感恩的事 勉勵大家在逆境中依然能有好的心態 保持正能量」。

來源:IG@蔡嘉欣

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用🎁】RMK全新底妝系列!↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓全新原生光感隔離霜 x 零瑕絲絹粉底液↓

↓【社群送禮】出發賞櫻送旅行現金!↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓

↓日本GO!輕鬆帶走,000現金券↓