【Switch遊戲】任天堂10大暢銷Switch遊戲排名 熱賣1340萬《動物之森》只排第7

2020.05.08

受肺炎影響不少人留在家中打機,Nintendo Switch亦因此銷量大增,最近任天堂就公佈截至2020年3月止的最新業績銷量,當中就有任天堂Switch頭10位歷年熱賣遊戲排名,近期超人氣的《集合啦!動物森友會》(又稱:動物之森)首六周已賣出1340萬隻卻只排第7位,即刻睇睇排名!

任天堂公佈的業績顯示,Nintendo Switch及Switch Lite主機由2019年4月至今年3月共售出2103萬部,而近期大熱的遊戲《集合啦!動物森友會》,開賣首六周在全球已賣出1340萬套,可見遊戲的受歡迎程度。

任天堂更公佈了歷年熱賣遊戲排名,由於截至今年3月底,所以超人氣的《集合啦!動物森友會》只能擠身第7位,即刻按圖睇頭10位排名及銷量:

 來源:nintendonintendo

 

即睇最新遊戲情報

最新遊戲情報

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓