傳陳凱琳再懷第二胎鄭嘉穎專心湊仔 IG新相著鬆身衫遮肚有跡可尋

文: Ling Kwok
2020.05.20

陳凱琳(Grace)2018年與鄭嘉穎拉埋天窗,其後在2019年2月誕下兒子鄭承悅(Rafael),共造美滿家庭,實在令人羨慕。近日陳凱琳更正底加入商界,創立自家品牌賣化妝棉。不過近日就有消息傳出,指Grace再度懷有第二胎。

陳凱琳於5月20日宣布再度懷孕,撰文感激老公鄭嘉穎細心照顧。

陳凱琳早前表示,有意與老公鄭嘉穎再追一個BB,不過要打理埋生意的話,就要至少一至兩年後才會回到幕前。而她上次出席公開場合,就是4月時與Youtuber好友合資創立化妝棉品牌,當時她以鬆身衫示人。

近日在IG分享的照片,Grace都以鬆身長裙示人,被網民問到她是否懷孕,不過Grace親自回應並反問:「食多咗?」沒有正面回應。

Grace近來忙於生意的,湊仔就交由鄭嘉穎了,早前都見到他與Rafael共聚父子之樂。

圖:IG@陳凱琳、雪姨、鄭嘉穎

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【送機票✈️】分享旅行靚相 贏免費機票↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓ 請您免費飛轉日/韓/泰!↓

↓【必收藏】最新深圳食買玩攻略!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓

↓ 大灣區一小時生活圈!最新打卡熱點/熱門美食等!↓