Stay Home吹水會!超簡易4款Mocktails(附材料購買點,一秒變Cocktails大法)

文: why@UM
2020.05.20

限聚令之下,一班姊妹想約tea傾下偈都唔得!好彩畀我搵到幾個Mocktails酒譜,一於轉場返屋企,Zoom住傾,水繼續吹,仲可以根據自己喜好慢慢調節做法同份量,實啱口味!知你無酒不歡,送埋你一秒變Cocktails大法,酒鬼都唔怕無癮啦!

1有型大人味  Moscow Mule

Moscow Mule的誕生,原來是為了「散貨」!三位失意人士,在酒吧吐苦水,他為了推廣Vodka而煩,他為了薑汁啤酒賣不去而苦惱,還有貨倉內積存大量銅杯的他,最後就得出Moscow Mule這杯經典Cocktail!Vodka太烈,未必人人受得了,今次就教你來個「乾淨版」Moscow Mule,喝起來一樣清爽。

用銅杯盛載Moscow Mules除了是傳統之外,還可以讓飲品Keep住冰凍,飲來起更爽!

非酒精Moscow Mules(1人份)

材料:

青檸汁1大匙tbsp

糖漿水1大匙tbsp(可以1:1煮溶砂糖和水,製成糖漿水)

3/4杯乾薑啤味汽水Dry Ginger Ale(6 oz)

1/4至1/2杯蘇打水

碎冰(或可以普通冰塊代替)

Optional:青檸角(裝飾用)

Optional:薄荷葉(裝飾用)

做法:

1.      把青檸汁、糖漿水和乾薑啤味汽水加到杯中,攪勻。

2.      加入碎冰

3.      再倒入蘇打水,直至杯滿

4.      最後把青檸角和薄荷葉加到杯中裝飾

乾薑啤味汽水邊度買?各大超市有售。

一秒轉Cocktails大法:將蘇打水變成vodka

2女士最愛  石榴mojito

抗老、養生乜都得的石榴(Pomegranate),是不少女士的最愛,再加上向來受歡的Mojito,清新香甜,夏天飲最啱!而且色彩夠Colorful,影相好靚!

想更清新更”mojito” 的,可把半個青檸切成3至4小角,取代檸檬片。

石榴mojito(1人份)

材料:

檸檬3-4片

薄荷葉約4-6片(另備1小棵,裝飾用)

糖1茶匙tsp

1/4杯鮮搾石榴汁(2 oz)

石榴粒2大匙tbsp

1杯冰塊

做法:

1.      將檸檬片、薄荷葉、糖放進杯或其他容器中,搗碎。

2.      加入石榴汁、冰塊、石榴粒

3.      蘇打水倒至杯滿,再攪拌。

4.      加入小棵薄荷葉作裝飾。

薄荷葉邊度買?大型超級市場有售。

一秒轉Cocktails大法:倒入石榴汁後加入少量Rum冧酒。

3 Fruity之選  Cinderella特飲

想增加一點難度?這杯果味香濃的Cinderella特飲,就有用到專業調酒師常用的dash技術!1 個dash,就是指倒轉瓶口chok一chok,有人說份量大約是六分之一茶匙,又有人說約為0.5ml,總之沒人說得準。我的做法,建議先落3-4滴,再根據自己的口味來調節份量。

想製造出圖中的「日落」效果,就要使用安哥斯特拉苦精Angostura Bitters,一般在賣酒店有售。

Cinderella特飲(1人份)

材料:

1/8杯檸檬汁(1 oz)
1/8杯橙汁(1 oz)

1/8杯菠蘿汁(1 oz)

1 dash(約3-4滴)紅石榴糖漿Grenadine

1罐乾薑啤味汽水

2粒冰

Optional:切片菠蘿或橙皮(裝飾用)

做法:

1將各款果汁倒在杯中,攪勻。

2加入紅石榴糖漿。

3加入乾薑啤味汽水至杯滿,再攪拌。

4加冰,再加上切片菠蘿或橙皮作裝飾。

紅石榴糖漿Grenadine邊度買?大型超級市場,或在不少洋酒專門網店均可找到,如Watson’s Wine、Flair Iron等。

一秒變Cocktails大法:在Step1將各款果汁倒在杯中後,再加1 oz Vodka,一起攪勻。亦可在Step2同時加入2 dashes安哥斯特拉苦精Angostura Bitters,賣酒店有售。

4增強抵抗力  薰衣草檸檬水

唔係疫情的話,個吹水大會就在Cafe餐廳進步啦!為了記低呢個咁特別的時刻,不如就來一杯可增強抵抗力的特飲!這款有著夢幻粉紫色的Lavender Lemonade薰衣草檸檬水,消暑解渴之餘,還有豐富的維他命C,增強抵抗力之餘,打卡亦得!

想再清爽啲,在最後的步驟可用梳打水取代水!

薰衣草檸檬水(1人份)

材料:

清水1/3杯(2.4 oz)

糖1/8杯(1 oz)

蜜糖1/16杯(0.5 oz)

鮮搾檸檬汁1/2杯(4 oz)

薰衣草乾3/4大匙(tbsp)

做法:

1 中火煮半杯水和糖,煮滾至糖溶掉,熄火,加入蜜糖和薰衣草

2 浸泡1至2小時(浸泡時間愈久,薰衣草味愈濃),濾去花粒

3 將煲內的薰衣草糖水倒進大壺中,再加入鮮搾檸檬汁、1杯水,攪拌即成!夏天飲的話,梗係加埋冰啦!

薰衣草乾邊度買?綠色生活百貨,如Organic We。

一秒變Cocktails大法:在最後的步驟Step 3,加入適量Gin或Vodka,與鮮搾檸檬汁和水一起攪拌,再加冰,飲得!

 

即睇更多健康資訊

更多健康資訊

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費睇】《香港打卡蛋糕合集》↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓

↓50間蛋糕店介紹!附真實食評/選購攻略等↓