《東張西望》女主持李旻芳睡眼惺忪拍片公開素顏 獲網友大讚:唔化妝仲靚wor

2020.05.19

《東張西望》主持人之一的Lucy李旻芳去年與同為主持人的黃耀英Darren結婚,兩人婚後生活相當甜蜜。最近她在IG分享自己起床之後的第一件事,就是去看隔離生活期間所種植的植物。不過有不少網友將重點放在李旻芳睡眼惺忪的素顏樣,直言「唔化妝仲靚」。

在TVB節目《東張西望》擔任主持的李旻芳,日前就在IG分享自己剛起床時所拍攝的短片,片中的她睡眼惺忪,不介意公開自己的素顏樣。

比起平時上鏡的濃妝,片中素顏的她多了一絲青澀,皮膚幾乎零瑕疵。

不少網友大讚她「唔化妝仲靚」、「素顏仲靚wor」、「更青春可愛」,不過她就解釋是使用了美顏APP拍攝,更謙虛地表示「多謝比面」。

來源:IG@李旻芳

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】日清盈優青汁套裝!↓

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓ 日本製造 / 2款口味:清爽蘋果味、濃厚白桃味!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓