港男辛苦儲8年錢買樓想娶懷孕女友 外父嫌300呎太細:起碼500呎先准結婚

文: Ling Kwok
2020.06.04

拍拖是兩個人的事,但結婚卻是兩家人的事。一名港男在IG訴苦,與女友拍拖9年,近日女友意外懷孕,港男希望負責任迎娶女友,加上過去發奮工作儲了8年錢,終於買了一間300多呎的單位,惟女方家人仍反對。

該名港男在IG平台「couple.murmur」以匿名投稿,表示女友是公司同事,9年前認識後覺得對方心地善良又愛幫助人,表白成功後拍拖至今。

期間女方帶他見家人,誰知她的父親第一句就問男方有冇車同樓,當時他兩者都沒有,女友爸爸便反對兩人拍拖。幸好女友不介意他無車無樓,更曾為了他與爸爸吵架。

港男表示準外父自己都冇車冇樓,就這樣反對顯得有點不公平,為了不想準外父睇死,於是他辛苦工作儲錢買樓,8年後終於買到一間300多呎的單位,向女友提出結婚要求,明明大家都有共識,但仍遭爸爸狠狠拒絕。港男說:「佢老豆話我層樓太細,都唔住得人,起碼要500呎,我聽到即刻反白眼,我都已經聽晒佢話買咗層樓先結婚,但佢都係唔滿意。」

港男覺得女友是好女仔,不想因為外父反對就分手,加上女友意外懷孕,男方都想做個負責任的男友,但女友爸爸仍堅持不准二人結婚,令港男很困擾,於是向網民徵求意見。

網民都希望事主明白他與女友結婚,而不是跟對方爸爸結婚,建議讓女友選擇,看看對方是否夠愛他。亦有網民建議男方可向外父講將來會樓換樓,同時亦希望男友明白,面對勢利的外家,要有心理準備。

來源:IG@couple.murmur

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【出Post賺現金賞】《社群》助您發展創作者事業↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓

↓透過發佈帖文賺取收入!立即參加!↓