靚湯由細靚到大!湯洛雯童年照曝光 細個原來係男仔頭有BABY FAT好可愛

2020.06.19

星二代出身的藝人湯洛雯,遺傳了父母的優良基因,一出道就因為樣貌標緻而被稱為「靚湯」。她曾經在IG分享過自己兒時與父母的合照,被網友大讚可愛,形容她由細靚到大。回顧靚湯的童年照,可以見到她樣子一如既往地甜美,配上BABY FAT稚氣十足。

12年參選港姐的湯洛雯,完美遺傳了父母的優良基因,一入行就被稱為「靚湯」。

靚湯曾在IG上載了自己的BB照笑言自己是Fat Tong肥湯。相中的她笑笑口,兩邊面珠肥嘟嘟,非常可愛。

後來她又在IG分享了自己童年時期與父母的合照,更意外曝光了母親年輕時的美貌。靚湯更透露母親在年輕時被不少人讚與女星鐘楚紅有幾分相似。而從舊照可見,原來靚湯小時候曾試過男仔頭打扮

湯洛雯愈大愈靚,與父母及妹妹感情十分好,經常在IG分享家庭合照。

圖及來源:IG@湯洛雯、TVB

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!