【食用安全】7歲童空肚食過多荔枝昏迷 含大量天然化學物食超過某個數量會致死

文: Ling Kwok
2020.06.23

雖然夏日食荔枝香甜美味,可是這種食物不宜吃過量。食安中心指荔枝天然含有hypoglycin A同MCPG兩種化學物質,未熟的荔枝含量更高,可抑制人體產生葡萄糖,食得太多可能會血糖過低,嚴重更會昏迷、死亡。

過去曾有7歲兒童因空肚食過10粒荔枝,結果要昏迷送院,幸好及時搶救。近日食安中心提供食荔枝的注意事項,荔枝天然含有hypoglycin A同MCPG兩種化學物質,可抑制人體產生葡萄糖。相對於成年人,小朋友的肝醣儲備較少,不食正餐地進食容易導致低血糖。如果小朋友空肚期間大量進食含hypoglycin A同MCPG的荔枝,會令本來已經血糖偏低的小朋友出現抽搐、昏迷、甚至死亡。

食安中心提到,如想安心享用荔枝,可向可靠店鋪選購荔枝,並用流動清水輕輕刷洗荔枝,然後再剝皮。緊記切勿空肚食荔枝,控制每次進食荔枝的分量,小朋友最好不要一次過食5粒,一般成年人每日不要食超過10粒,而且食之前記得洗乾淨雙手。

來源:食安中心Facebook、pexels

 

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【限時搶⚡】健之堂袪濕茯苓艾草足貼!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓ 含三大中草本配方!/ 有效祛濕毒袪水腫!↓

↓【限時搶⚡】Louiscocoa鳳梨啤酒口味可可即沖營養代餐奶昔!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓

↓ 首創含微量酒精代餐 / 嚴選高級可可粉 / 加水即沖即飲!↓