【殺手】56歲黎耀祥親身上陣 首集大量打鬥場面 與鳳姐江美儀充滿火花有CP感

文: Ling Kwok
2020.06.30

《殺手》近日播出,由重量級人馬黎耀祥及陳豪等擔正演出。想不到第一集開場,黎耀祥就已經打鬥連場,56歲的祥仔為了打戲,不惜操fit自己更減了磅,大部分場面都堅持親身上陣,非常專業。

黎耀祥飾演人稱閻王嘅殺手閻武,第一集主要講到他10年前後由風光變潦倒的經過,他風光時,打完交可以輕鬆往夜市把妹。

不過鏡頭一轉,就見到黎耀祥風光不再,錢財散盡,被迫返港重操故業還債。過程中認識了一樓一鳳姐江美儀,對方後來成為了他的紅顏知己,兩人超越所謂「勞資」關係,經常盡吐心事。而江美儀關心祥仔殺人後身上留下的傷勢,出動「私伙藥膏」幫對方按摩。

由於第一集就有大量打鬥場面,而56歲的黎耀祥也絕不渣流攤,大部分場面都堅持親身上陣,不少打鬥場面使劇情十分緊湊,黎耀祥首次有多場打戲,更被網民大讚好身手。

而與江美儀的「超友誼關係」充滿火花,兩人外形亦很相襯,被讚有CP感。

圖:《殺手》截圖

用App睇片‧賺積分‧換獎賞!

認住 U Fun 標誌「」, App內睇文同睇片可隨時捕捉U Fun彩蛋, 換領現金券及禮品!

開啟 App 成為會員賺U Fun!

↓【免費試用】PHYSIOGEL全新面膜!✨↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓

↓ 逆齡秘方㊙️! 實證即時提升肌膚彈性 ↓